Selasa, 9 Jun 2009

Kecewa????

aku yg kecewa... ntah kenape perasaan ni menjadi raja dalam hati aku... aku pun xfaham... huhu... tentu sekali semua orang pernah rasa kecewa... rasa yang sangat menyakitkan hati, jiwa dan perasaan....

aku xsepatutnya rasa kecewa... tapi perasaan tu datang jugak... sshnye nak hilangkan... apa yang pasti aku kena bisik kan kata-kata semangat kat dalam diri aku...

"Kini aku insaf bahawa
setiap peristiwa yang telah, sedang dan akan berlaku
ke atas diriku
yang ditetapkan oleh Allah
itu adalah untuk kebaikan ku semata-mata
jika apa yang kuhajati tidak tercapai
aku terimanya dengan hati yang terbuka dan tenang
Allah lebih tahu dariku apa yang terbaik untuk ku... "
Sama-samalah kita renungkan...

2 ulasan :

asya berkata...

Kecewa??sgt2 mnyakitkn...ssh nk ilangkn prasaan 2..jus redha dgn sgala ketentuanNy..pasti dcna ada hikmahny...(^_^)

miss atie berkata...

Semoga ade himah di sebalik kekecewaan yang lepas... Amin... tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...