Ahad, 13 Februari 2011

Hari ahad di ofis... (^_^)

Sudah menjadi kebiasaan tuk aku sejak setahun yang lepas, iaitu bekerja pada hari sabtu n ahad... (weekend)... org len sibuk2 cuti, aku keje.... huhuhu... act, xla mendatangkn masalah sgt... ok je... boleh accept lg la... hehe... coz org mula keje isnin, aku pulak cuti hr isnin n selasa... hari rabu bagaikan permulaan minggu yang baru tuk aku... hehehe... intro je dh membebel kn... kekeke...

sebenarnye xde idea pon nk tulis pe kn... boring dekat ofis, xtau nk wat pe... bukak la blog yg dah banyak sawang ni... smbil2 tu, nk edit2 ckit blog ni, bg cntk ckit... tp mslhnye xde kemahiran sgt nk edit2 blog ni... tengok blog org len semua lawa2... jeles tau... huhu... xpe, akan diusahakn jgk dari masa ke semasa... hehehe...

The end for this entry, selamat ber"weekend" tok semua member yg cuti hr ni... hehe... tok yg keje sm cm aku, teruskn perjuangan.... peace no war.... (^_^)

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...