Jumaat, 11 Februari 2011

Sekian lama

Telah sekian lama rasanya aku x update blog ni... Tba2 mlm ni rs tergerak ht nk tulis something kat cni... hehee... dekat luar tgh ujan, sejuk gler.... aku lak duduk di meja makan sorang2... huhuhu... xde benda special pon yg aku rs nk buat mlm ni... sementara xde tempahan biskut ni leh la aku duk goyang kaki... hehehe... kalo dh ade nnt smpai x menang tangan... tp aku suke, sbb aku suke buat benda tu semua... bagi aku 1 kepuasan... aku xla pandai masak o membaking, cuma aku suke n minat je buat benda tu semua... (^_^)...

Harap2 nnt dr minat tu, akan membuah kan hasil yang lumayan kat aku... berangan2 nk jd business woman la kata kn... kekeke... xsalah kn berangan... hehehe... yang penting ada usaha untuk mencapai apa yang di angan-angankan... hehe...

Penat dh aku merepe kat cni... so, kpd sape yg bc ape aku tulis ni sepuluh jari aku ssn sekiranya tersilap kata, terguris ht o ape2 jela dgn ape yg aku tulis ni ek... (^_^)...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...