Isnin, 29 Ogos 2011

29 Ramadhan...

Alhamdulillah...
hari ni dah 29 Ramadhan...
ramai menjangkakan, hari raya jatuh pade esok hari...
tapi, ape2 pun...
kite tunggu je la pengumuman malam ni k....



tibe2 rasa syu pulak...
kalo esok raya...
adekah sahur pagi tadi adelah sahur terakhir tuk kite atopun puasa tahun ni adelah puasa terakhir tuk kite....
muhasabah diri jap...
semoga kite semua bertemu lagi Ramadhan pada tahun hadapan...
harap-harap kita semua sentiasa dapat mempertingkatkan lagi amalan masing-masing...




hari ni plak, mak n kakak2 aku semua termasuk abang2 ipar aku dah sibuk kelentang kelentung kat dapur...
buat kari ayam, satey ayam, satey daging...
semua tuk persiapan hari raya yang dijangka kan esok....
aku plak, sempat siapkan snow cheese cake...
permintaan keluarga aku...
duk asyik jual ngan orang je... hehehe...
alhamdulillah, setakat ni snow cheese cake aku tu mendapat sambutan n feedback yang memberansangkan...
ramai yang ckp resepi kek tu sedap....
tq kepada tuan punye resepi....
hehehe...



jap g nk masukkan duit raya lam sampu la...
agak2 nak bg brape ek tahun ni??? hehe
yang penting berpada2...
gaji pon xsmpai half msk b4 raya ni...
so, xleh la nk lebih2 ek...
berjimat cermat...
nanti semua ank sdara aku cop aku ni kdkt... haha
bkn makcik xnk bg, duitnye xde mslhnye... huhuhu
agak2 leh pakai x alsn tu???
kekeke... ngeeee.....



kat luar tgh ujan...
mate aku ngantuk la plak...
nk zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz la jap....
^_^
tata PP.......

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...