Isnin, 15 Ogos 2011

Realiti dunia...

teman...
aku sedih dengar ape yang berlaku sekarang...
ape yang aku takut selama ni dah terjadi...
kenape, ko pertaruhkan kebahagiaan famili ko sebelum ni di tangan lelaki tu???
knape ko perlu sangat percayekn die???
sampai ko sanggup abaikan suami dan anak2 ko.....




teman...
die yang selalu bergantung ngan ko dari segi kewangan, ko ingat bole percaye sangat ke lelaki mcm tu??
kalo dah hidup bersama, agaknye mcm mn la kn???
ko sanggup ke nak tanggung lelaki mcm tu???
ya Allah.....




teman...
knape ko sanggup membelakangkan suami ko sendiri sebab lelaki tu???
anak2 ko macam mana???
ko sanggup tinggalkan diorang untuk lelaki tu???
fikirlah kembali teman, secara logik dan waras....




teman...
ko x kesiankan suami ko yang menaruhkan kepercayaan sepenuhnya kat ko sebelum ni...
dah setahun lebih ko jalinkan hubungan ngan lelaki tu, tnpa pengetahuan suami ko...
Allah sentiasa ade bersama orang yang teraniaya...
ko tengok...
sepandai-pandai tupai melompat, akhirnye jatuh ke tanah juga...
macam tu jugak la yang berlaku kat ko sekarang....




teman...
aku betul2 xsangka ko sanggup memuji lelaki mata duitan tu depan suami ko sendiri dan mengaku lelaki tu lebih baik dari suami ko sekarang...
lelaki yang baik, xkan menghancurkan rumah tangga orang lain...
teman... syurga isteri di bwah tapak kaki suami...
ko kene ingat tu...
jangan di sebabkan cinta buta kot kat lelaki tu, ko sanggup membelakangkan suami ko sendiri...




teman...
sebelum terlambat....
aku harap ko perbetulkan ape yang salah sebelum ni...
ko xkn bhgia dengan lelaki tu....
pk kan suami ko n anak2 ko....




teman...
aku harap sangat2... ko sedar sebelum terlambat...
aku tau aku xberhak nak campur urusan peribadi n rumah tangga ko...
tp fikir-fikir kan la demi anak2 ko...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...