Ahad, 14 Ogos 2011

Sangat menguji kesabaran (14 Ramadhan)

aku geram sangat2....

ko, kalo nak marah, ade masalah ngan pakwe ko yang xberapa nk handsome tu ke, tlg la jgn lepas kn kat depan aku...

xyah la nk hempas2 barang kat depan aku...

ko ingat aku ni tunggul ke???

ko buat aku makin panas ngan ko bile ko buat cam tu...

xyah nak tunjuk depan semua orang yang ko tengah marah...

masalah yang ko carik sendiri, padan muke ko...

ko xkan bahagia ngan lelaki yang jenis mengikis duit pompuan...

ke ko nak tunjuk kat depan semua orang, yang ko ade pakwe ek???

aku meluat la... tlg laa....

cermin diri tu ckit...

bengong thp gaban...

dah lame aku bersabar tengok perangai ko sebenarnye...

tapi hari ni aku betul2 xtahan dah...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ya Allah....
rasa kesabaran hari ni sangat teruji...
(mengucap dan beristghfar sekejap)
marah sangat2, kene lepaskan jugak...
nasib baik ade PP...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...