Isnin, 26 September 2011

hajat di hati tingggi melangit

MASTER

impian yang entah bile akan kesampaian.... sejak 2 menjak kebelakangan ni keinginan tu makin tinggi... nak sambung belajar wat master... ingat nak ambik jurusan pengurusan maklumat gak... sebelum ni aku dah usha gaak kot2 UiTM samarahan de wat master tuk subjek ni, tapi malang sungguh sbb xde... huhuhu... nak sambung gak kena wat kat shah alam la...

xditawarkan di UiTM Samarahan, Kuching


Shah alam... hmmmm, kalo ade keje kat sn xpe gak... leh gak tampung perbelanjaan harian... keinginan ni membuak2 la... tkt xmampu je... kalo ms wat degree xpe la, famili yang tanggung... xkan nk wat master pon famili nk tanggung gak... ase dah xnk sshkan famili... sepatutnye sekarang ni aku yang bantu diorang....

kene g Shah alam, dlm ms yg same xnak susah kan famili


Agak2 la kan, otak aku ni leh belajar lagi x??? huhuhuhu... ke dah beku... wakakaka... InsyaAllah, boleh kan... Malaysia boleh!!! hehe... yang tinggal 'nak seribu daya, xnak seribu dalih'... hehe... mampu ke nak buat asignment, test, exam..... uuuwaaaa.... boleh!!! boleh!!! boleh!!!.... insyaAllah kan...

mampu kah aku???


Nak sambung master ni paling2 2 tahun... umo aku sekarang da 25... tahun depan 26... kalo aku start sambung tahun depan, habis belajar je dah 28 tahun... gguulllpppp... 28??? nak carik keja, bantu mak ayah... bile aku nak kawen kalo mcm ni??? hahaha... xde isu lain kan?? kawen je dalam otak... wakakaka... bkn ape, tu semua perancangan masa depan... wingwingwing....

umo, makin hari makin meningkat...


ape-ape pun banyak lagi yang aku kene pertimbangkan... kene pk leklok sebelum buat ape2 keputusan..... n terus berdoa agar ape yang aku nak n harapkan tercapai... Aminn...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...