Rabu, 5 Oktober 2011

nak template blog yang comel???


eermmm... entri tengah malam... siyes, xleh tdo...


okeh, aku nak share sikit pasal laman web yang ade design2 yang sangat comel untuk blog nih... bagi aku, ok la... comel-comel belaka terutamanya untuk blogger-blogger perempuan... sangat cute gitu...


aku pon ekceli, baru je tukar template blog aku nih... tak tau r comey ke x kat mate korang kan... tapi, bila masa nak tukar template ni bagi aku memang gak rumit sikit... mula-mula tu nak kene pilih yang mana berkenan kan.... tetibe mate ni terambang pulak nak buat pilihan.... kat ctu je, dah makan berapa banyak masa... (semata-mata kononnya nak carik yang TERBAIk!!!)...


lepas dah dapat template yang berkenan di hati plak, akan ade sesetangah widget yang kite perlu settingkan balik... hurrmmm... time ni blog akan namak kucar kacir sikit la... dan memerlukan kesabaran yang tinggi untuk setting semula...


aku bercakap ni berdasarkan pengalaman aku sendiri tau... mungkin bagi yang memang pandai bab coding-coding ni mungkin agak senang bagi diorang... tapi, bagi aku yang 'budak baru belajar' ni, agak rumit sikit... heee


eh, asyik membebel je... meh, nak bagi link plak... hampir terlupa... heee





semoga berjaya kepada yang berhajat nak tukar template tu ok... "aku dah penat, 2 hr duk godek2 blog ni aje... nak rehat.. gune je la template yg ade skrg buat ms ni...."


dan 1 lagi... impian yang belum penah tercapai, nak buat header blog yang comey.... huhu... tapi, malangnye aku ketiadaan kekretifan untuk semua itu??? sape sudi buatkan header untuk aku???? of coz semua xsudi kan... hohoho... (tapi kalo ade tu, khabar2 kan oke...)



Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...