Jumaat, 18 November 2011

5 perkara tak boleh di bincang bersama BF anda




Hopefully semua ceria di pagi jumaat ni... :).. tengah rehat-rehat, saje nak bincang antara 5 perkara yang kita tak boleh bincang bersama teman lelaki.. hehe.. rasa-rasa cam doktor cinta la pulak atie ni kan.. pandangan je ok... ape-ape bantahan, tambahan dan pendapat boleh di komen-komenkan.. Jom, lets go...


Jangan sesekali bercerita tentang lelaki lain yang meminati korang.. konfem jeles la tu...


Jangan sesekali menceritakan keburukan kawan baik teman lelaki korang. boleh bikin die naik panas ok...


Jangan sesekali membenci ibu teman lelaki korang... pantang tau!!! cuba la untuk menjadi sahabat baik ibu teman lelaki anda...


Jangan bandingkan dia dulu dan dia sekarang... nak kita terima dia seadanya dia.. cewahhh


Jangan sesekali mematahkan semangat die dengan benda yang dia suka.. contohnye hobi die.. kena selalu jadi supporters yang setia la ni..


hikhikhik... habis dah 5 benda... betul ke ni?? sila komen... :)


3 ulasan :

sis92 berkata...

dan bf juga dilarang sama sekali masih menyimpan perasaan pada ex gf mahupun kawan pempuan yg lain..itu kes nak kena tinggal :P

asyrafNAKjadiLEBIHbaik berkata...

tambah satu lagi..jgn berbincang pasal shopping!..
hahahaha


to my blog - Acapsuur (>,<)

Selendang Merah berkata...

yeahhhhhhh...saya sokong entri anda...sebagai seorang lelaki sy memang x suka wanita yg sy sayang buatkan benda seperti diatas..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...