Rabu, 9 November 2011

Allah maha kuasa...




pagi semua...
Alhamdulillah, bangun pagi ni dengan semangat yang baru...
harap-harap korang pun cam tu oke...
senyum lebar...


ekceli semalam atie ade tulis 1 post, tapi ntah knape post tu xpublished dan tak de di save pun dalam draft...
pelik...
maybe sebab post tu melampau dan terlampau kot...
biasela kan, bile entri jiwang-jiwang nih kekadang agak melampau...


tapi, xpe.....
pagi ni atie bangun tidur dengan semangat yang baru...
yeaaahhhhh!!!!


Atie, sila pegang kata-kata ni k... xyah dah sedih2... :)

'' sekuat mane saya setia,
sehebat mane saya merancang,
sejauh mane saya menunggu,
sekeras mane saya bersabar,
sejujur mane saya menerima awak,
Jika Allah tidak menulis jodoh kite bersama,
kite tetap tidak akan bersama...''




Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...