Rabu, 16 November 2011

Nak suburkan rambut




morning...


ini petua atau hanya kepercayaan semata-mata... korang pernah dengar tak, orang-orang tua zaman dahulu cakap, kalo nak rambut kita subur, kalo ade rambut kita yang gugur tu kena buang kat atas rumput hijau kat luar rumah.


gambar dari google, sekadar hiasan semata-mata


dengan itu di percayai rambut kita juga akan tumbuh dengan suburnya dan mengurangkan keguguran rambut...


atie pon tak pernah try lagi.. betul ke?? korang pernah amalkan o dengar tak petua cam ni???


3 ulasan :

gigitjari berkata...

mcm x logik jew ermm

zareliqa afiqa berkata...

wah! betul ker nie?? hee :D

miss atie berkata...

mungkin mitos semata-mata.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...