Isnin, 26 Disember 2011

mereka sudah... atie??




pagi korang... ape khabar?? harap-harap semuanye OK... ^_^.. tajuk entri pagi ni 'mereka sudah, atie??' ade cam iklan tentang nak suruh daftar jadi pengundi tu tak?? 'saya sudah, anda bila lagi?'.. hehe..


Pejam celik, pejam celik kita dah sampai ke penghujung tahun 2011 kan.. biasenye hujung-hujung tahun macam ni orang panggil musim mengawan... sebab banyak sangat jemputan kenduri kawen... hehe.. ade-ade je kan...


sama jugak ngan ape yang berlaku kat kawan-kawan atie, hujung tahun 2011 ni ade 3 orang kawan atie sejak dari sekolah rendah lagi dah pun melangkah ke alam perkahwinan, semua dah jadi isteri orang...


Untuk Pja, Reen dan Nurul selamat menempuh alam baru, semoga menjadi isteri yang solehah, dikurniakan zuriat yang comel-comel, bahagia dunia akhirat... ^_^



wedding pja...


wedding Nurul...


wedding Reen



Alhamdulillah, semua dah selamat... atie??? bila lagi??? kehkehkeh.. xde jawapan untuk persoalan tu buat masa sekarang.. semua masih menjadi rahsia Allah... doa atie, semoga dikurniakan seorang suami yang betul-betul boleh melengkapi hidup atie selepas ni... Amin...


p/s: gambar cilok dari FB diorng... hikhikhik


2 ulasan :

yura berkata...

XPE....ader jodoh tak ke mane..cume skrg kite xtahu sape jodoh kite :)

Nana Leina berkata...

wow..dah ramai yg kahwin.. member yg sebaya 19 thun skrng pun da ada seorang kahwin..awal gila..tp bagus jgak..huhuhu..xpa cik atie biar lambat asal selamat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...