Jumaat, 13 Julai 2012

Selamat berkenalan

 

Alahai... dugaan sungguh nak menghupdate belog petang ni... internet super lembab... nasib baik la atie masih di berikan kesabaran yang tinggi (ops, terpuji diri sendiri).. 

Di petang yang aman damai ni kan sambil blogwalking tadi, teringat kenangan masa sekolah rendah ngan menengah dulu... rasa cam semua pernah buat kot, ke atie je??? hehe...

Kenangan tu ade lah menulis buku biodata... siap ade buku biodata tu... lepas tu nanti sibuk la suruh kawan-kawan isi... konon-konon nak simpan.. tapi sekrang atie pon da tak tau kat mane dah buku tu... huhuhu...

haaaa... korang pernah buat tak??? baik ngaku cepat... hehehe... Antara kandungan buku biodata tu lebih kurang macam ni la:

Nama Penuh: Syaidaty Halpi

Nama Samaran: Atie

Tarikh lahir:07 November 19**

Tempat lahir: Klinik

kawan karib: anak sape ntah

Hobi: Tengok TV

Cita-cita: Guru

Makanan kegemaran: Mee

Minuman kegemaran: Milo

Warna kegemaran: Biru

Falsafah hidup: Tak terfikir lagi

Motto hidup: Naik basikal je

 Harapan: setinggi gunung

Pesanan: Smile always

*contoh je tu... hehehe... tapi lebih kurang macam tu la kan


Haaaaaa, ape lagi??? bila di ingatkan balik leh buat senyum sorang-sorang... sayang buku tu dah xde, kalo tak konfem leh wat kenangan paling manis bila baca balik ape yang kita dan kawan-kawan kita tulis kan...

Bukan tulis je biodata tu, siap hias lagi cantik-cantik... warna-warni... memang betul-betul semangat.. Menyesal lak tak tau da simpan kat mane buku tu... alahaiii.. kenangan, oh kenangan... 


3 ulasan :

cynta ieda berkata...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-fatin-fatini.html MARI JOIN SINI DEAR..banyak hadiah menarikk

Jaa berkata...

hehe.. aa ler.. saya dulu pun ada..tp dh besar ni, ntah ke mana ler buku tu ada...

Mira Adzlia berkata...

haha..mmg pun dlu2 slalu wt cmnih...smpi letih nk menulis sbb hampir sume membe ade buku biodata..jenuh nk mencorak2 kn page kite tu :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...