Isnin, 25 Februari 2013

Kami


tiba-tiba teringin nak menulis 'tentang kami' di belog atie ni. atie bersama encik toonang lorr. boleh wat kenangan di hari tua. eceyceh. ^_*

Alhamdulillah, kami telah selamat bertunang pada 31 Jan 2013. Baru je lagi. Percintaan jarak jauh pulak tu. hehe. Jarak bukan alasan untuk melupakan satu sama lain ok. Eh, sekarang ni pertunangan jarak jauh pulak. Demi cinta laut China Selatan sanggup ku redah. hoho...

Satu-satunya harapan atie, moga dipermudahkan kami untuk ke fasa yang seterusnya, kekal bersama sampai ke syurga. Amin...

Hubungan kami tak seindah pelangi, kami pernah di duga. In sha Allah, jodoh kami kuat. Sejak perasaan 'sayang' tu wujud buat dia, perasaan atie tak pernah berubah dah. Sayang tetap sayang, in sha Allah sampai hujung nyawa. Tapi, apa-apa pun moga dugaan yang pernah kami alami sebelum ni akan lebih mematangkan kami + mengeratkan lagi apa yang kami ada sebelum ni. Yakin boleh! ^_^




1 ulasan :

Nana Liena berkata...

wah,dah engaged..hehe.tahniah..semoga bahagia .. ^^ dh nak naik pelamin jgan lupa..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...