Ahad, 24 Mac 2013

Tips hilangkan jerawat dengan Minyak Kelapa Dara (VCO)


Rasa macam lama tak bersiaran. Sibuk la tu (alasan zaman-berzaman). Jom, nak share tips plak kali nih. Baca la kalo rajin. hehe..




Treenea VCOAntioxidants TIDAK AKAN membuatkan kulit and lebih berminyak atau bersifat 'komedogenik' yang akan menyebabkan liang roma tersumbat, malah beberapa krim jerawat menyenaraikan VCO antara BAHAN tambahan dalam produk mereka.


VCOAntioxidants akan membersihkan liang ROMA dari kotoran, MEMBUANG toksin, menghilangkan parut jerawat & menjadikan kulit anda lembut dan licin dengan cepat!

1. Gunakan pembersih muka untuk membuang solekan dan kesan kotoran pada permukaan. Bilas dengan air suam untuk membuka liang pori muka. DENGAN cara ini VCO akan dapat masuk ke dalam liang pori anda dan menolak keluar semua kotoran dan toksin.

2. Minyak kelapa adalah pepejal pada suhu bilik, tetapi haba badan anda akan cair dengan cepat. Gunakan hujung jari anda untuk mengurut perlahan-lahan VCO pada muka anda dalam gerakan membulat. Biarkan VCO meresap ke muka anda selama kira-kira dua puluh minit. Urut selama 5 minit, kemudian biarkan ia selama 5 minit, dan urut selama 5 minit lagi. Teruskan untuk dua puluh minit keseluruhan.

3. SELEPAS dua puluh minit, bilas VCO dari muka anda dengan teliti. Proses ini agak sukar sedikit kerana minyak adalah umumnya sukar untuk dibersihkan. Setelah dibilas, gunakan sedikit pembersih muka untuk membuang mana-mana minyak yang masih tidak dapat dibersihkan. 

4. Jika anda melakukan ini setiap hari, anda akan melihat PERUBAHAN dalam beberapa hari penggunaan. JIKA JERAWAT KELUAR PADA AWAL PERCUBAAN, Ini adalah perkara biasa, VCO membawa toksin ke permukaan. Perubahan dan kesan akan nampak dalam masa 3 hari, dan kulit akan jadi sihat dan lebih cantik :)

*Untuk mendapat kesan yang lebih efektif ambil 2 - 4 capsule VCOAntioxidants setiap hari!
SELAMAT MENCUBA~

Nak dapatkan VCO ni senang je, korang boleh PM / Whatsapp / email atie: 019-3687181 / atie.halpi@gmail.com

Harga: RM40 Semenanjung / RM43 Sabah Sarawak

Credit & edited from http://coretanyiewin.blogspot.com/

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...