Selasa, 30 April 2013

Diet macam mana pun berat masih tak turun, jawabnya?


Apa yang atie rasa sejak kebelakangan ni 'diet macam mana pun, berat masih tak turun'. Haha. Serius, betul. Sekarang ni, atie jarang makan pada waktu malam. Sekadar untuk mengalas perut tu ada la. Kadang-kadang makan buah, kadang-kadang minum milo / susu / oat je.

Sampai kadang-kadang baru nak lelap mata perut dah berkeroncong. Sungguh tidak selesa nak tidur kan. Tapi, paksa kan mata untuk tidur jugak. *Takut nak pergi dapur sebenarnya, tu yang paksa mata untuk tidur.. kikiki..

Kakak atie pernah cakap, minum manis-manis macam milo dan sebagainya tu yang menyebabkan berat badan tak turun. So, atie pun cuba la untuk tak ambik minuman manis malam-malam. Yang peliknya, berat tak turun pun. Haha. Hadoiii..

Kesimpulannya, atie rasa ubat paling mujarab untuk turunkan berat badan dengan cara yang sihat adalah BERSENAM! Jom la kita BERSENAM besama-sama. Haha. Muka atie nak bersenam? Korang percaya? Atie sendiri pun tak berapa nak percaya. kikiki...

Banyak dah merepek. Masa untuk fokus pada bisnes, nak tutup akaun April 2013. Jom kira untung rugi. Apa-apa pertanyaan / nak order produk treenea seperti di bawah, sila SMS / PM / Whatsapp atie ya: 
019-3687181

1. VCOA softgel (RM40 SM / RM43 SS)
2. VCOA liquid (RM40 SM / RM43 SS)
3. Miera Bella Collagen (RM65 SM / RM68 SS >>> Promo sehingga 15 Mei 2013)

1 ulasan :

Mysara Ab Rahman berkata...

nk bersenam tu la yg malas..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...