Khamis, 19 September 2013

Comel tak kite?

 

Comel tak Kak Ton? Tag line popular kan sekarang.. hihi.. Tapi ni takde kaitan ngan Kak Ton. Entri kali ni berkisar tentang kucing.



2 ekor kucing ni Azril punye. Dia bela kat rumah dia. Comel tak? Nakal tau kucing ni..

Atie ni jenis yang takut dengan kucing. Sentuh pun tak boleh. hihi.. Tapi Azril memang peminat tegar ngan kucing ni.

Nak dijadikan cerita, minggu lepas *oh, entri basi rupanye* hihi. Minggu lepas, ayah atie cakap atie terlanggar seekor kucing depan rumah atie sampai mati. Yang lebih menyedihkan, mata kucing tu terkeluar. Astaghfirullah..

Atie serius memang tak perasan. Nak kata orang lain yang langgar, memang atie je yang lalu kat situ setiap hari, pergi dan balik kerja. Dan kat depan garaj rumah atie tu memang banyak kucing. Diorang menumpang kat situ dan antara tempat kegemaran diorang untuk tidur la di bawah kereta atie.

Tak terfikir la pulak sampai nak terlanggar diorang.. Huhu.. Sedih tau, rasa bersalah pulak. Walaupun atie ni jenis yang takut kucing, tapi tak la sampai nak bunuh kucing kan. Atie betul-betul tak sengaja.. :(

4 ulasan :

Ayu Zan berkata...

xpela..atie xsengaja...

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Comel..cantik mata dia...

izzah berkata...

Nama pn trlanggar...xsengaja tu kira dimaafkn la atie...xpe...jgn sedih2...

cik atie berkata...

tu la, memang tak sengaja.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...