Isnin, 3 Ogos 2015

Selamat hari raya aidilfitri


Selamat Hari Raya aidilfitri maaf zahir batin dari kami sekeluarga...


*Papa, mama dan Hanaa Milliyya*

Alhamdulillah, raya pertama bersama Hanaa Milliyya dan tahun ni turn beraya di kampung atie... memang syok la kan dapat balik beraya di kampung sendiri... hehe...

Dalam seronok beraya tu, pada hari raya kedua ada sad news pulak... kakak atie dan famili die accident.. so sad... tapi alhamdulillah, xde yang cedera teruk.. 2 orang anak buah atie patah tangan dan sorang lagi patah tulang bahu... Yang lain semua ok... cuma keadaan kereta memang teruk la... Tapi yang penting diorang selamat la kan... kereta belakang kira... 

errrmmm... dah lama tak menulis tiba-tiba rasa blur... ok la, ade idea nanti kita jumpa lain kali... bye



1 ulasan :

mama ila berkata...

selamat hari raya atie... dan semoga anak2 buah atie cepat sembuh yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...