Sabtu, 9 April 2011

:: Empty ::

Assalamualikum semua...

Hari ni rasa cam hidup ni kosong je.... Zero.. kosong sekosong-kosongnya... Empty........... xtau smpai bile akan terus rs cm ni... tp Miss Atie janji No More Tears Today....



Awk,

Saya betul2 mintak maaf kat awak, sy tahu sy xbole jadi kawan yang perfect tuk awk coz sy juga punya hati dan perasaan dan awk juga tahu ape yg saya maksudkan.... Kalo sy dpt buangkan perasaan ni dari hati sy, sememangnye sy dh lama buat demi untuk menjadi kawan sejati tuk awak.... saya sangat malampaukan??? huhuhu....

Tapi, sy juga manusia lemah, sy xkuat untuk melawan perasaan ni... Tapi, awak jangan risau, saya tgh cuba dan xkan berhenti mencuba... Ape yang berlaku pada saye, itu xpenting pada awak... yang paling penting sekarang adelah hidup awk... just ignore me... i'm nothing...

Mungkin derita yang layak buat saya pada masa sekarang... n hopefully awk akan kecapi kebahagiaan yang dah lama awak impikan.... Jangan putus asa tau.... teruskan usaha awak n pastinya kebahagiaan tu akan jadi milik awak nanti...

Nota kaki:
No more tears today..... Wahai hati, semoga kau terus cekal dan tabah menghadapi dugaan dan cabaran yang mendatang... Jangan sekali2 mengharap pada sesuatu yang xpasti, nanti kau jugak yang akan merana....

Dddaaaaaaaaaaaaaaaa...................


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...