Rabu, 28 September 2011

:: MARA ::


excited sungguh pagi nie tau... wakakaka... baru je selesai apply on9 tuk jawatan pegawai perkhidmatan pendidikan siswazah MARA...


semoga kali ni rezeki menyebelahi aku k... aku apply ape ntah tadi... kahkahkah... lupe dohhh sbb excited sangat kot... xpe2 nanti aku cek balik ek... yang penting ade kena mengena dengan pengkhususan aku masa kat U dulu... tu yang penting... n sebab tu excited sangat kot... sebab sebelum ni sangat payah tuk carik jawatan yang ade kaitan ngan pengkhususan aku tu (pengurusan maklumat , pengurusan perpustakaan)...


duk library, dengan cermin mata tebal... aku ke mcm tu???


orang cam aku ni sepatutnye keje ngan buku... duk libarary... tapi, ape yang aku buat sekarang ni jauh melencong dari ape yang aku belajar dulu... xpe2, itu semua pengalaman kan.... pengalaman tu sangat berharga...


duk cbc, hari-hari ngadap PC... aku yang sekarang...


bukan xpenah apply keje kat library sebelum ni... ade banyak kali apply, tapi rezeki xde lg kot... yang penting jangan putus asa n jangan menyerah... usaha, usaha dan terus usaha.... betul x???


sape2 yang berminat nak apply tu, leh klik sini oke... semoga bejaya to u olls jugak...


n tuk aku, semoga usaha aku kali ni membuahkan hasil... aminnn...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...