Khamis, 29 September 2011

...aku menaip mengikut kata hati...

rasa nak membebel la hari ni... tekak dah sakit, so xleh nak cakap banyak... tapi rasa nak membebel gak... so aku pon mula menaip entri membebel...


dari pagi tadi duk dengar hotfm... macam2 lagu ade... tiap hari aku keje memang di temani dengan hotfm... tapi ape yang dibebelkan oleh deejay tu just masuk telinga kanan n kuar telinga kiri jek... so, ape motif aku bukak hotfm???

sj, tuk hilangkn sunyi n layan lagu... tu je...


dan dari pagi tadi jugak aku sibuk bukak laman web JAIS (jabatan agama islam negeri sarawak)... jangan fikir bukan-bukan tau... heee... actually, imam masjid ni mintak tolong aku printkan khutbah jumaat sok... tapi, aku musykil tul la sebab xleh nak donlod... adehhhh... tok imam ni pulak nak khutbah dari JAIS gak... aku gtau nak donlod JAKIM nye, die xnk... hmmm.. sampai sekarang xleh nak donlod g... 2 2 xl;eh plak tu... lam format doc xleh, lam format pdf pon xleh... adooiiii...

khutbah jumaat utk esok, xleh donlod... dusshhh...


sambil2 dgr hotfm n try donlod khutbah tu, aku sempat r chat ngan member keje aku... duk bincang psl isu2 semasa sekarang ni...


  • audit dan maintenance utk KTW (kampung tanpa wayar) - ade sesetangah lagi yang xsiap... alhamdulillah, aku nye form dah siap n dah hantar... harap xde pape masalah....

  • ramai ibu bapa sekarang ni dah panas punggung nak terminate bil wifi netbook anak2 masing2... sbb dulu untuk netbook 1 malaysia fasa 1, kitorang terlibat dlm aktiviti penyerahan netbook tu... so, budak2 ni ae perjanjian di mn diorang perlu melanngan wifi tm selama setahun... so, sekarang ni tempoh masa dah genap, jadi semua dah duk sibuk nak terminate.... pening3x.... dapat banyak sangat arahan dari orang atasan... cam ni la nasib orang bawahan... kene maki hamun ngan parents budak2 pon dah puas.... senyum je la yang mampu...

  • 1MTRIS training... latihan 1 malaysia... sepatutnye kitorang dah start wat latihan ni bln oktober... tapi sampai sekarang barang2 promotion n peralatan semua lom sampai... so ape cite ni??? cer citer cer citer.... aaargghhhh, bengang!!!

tengok!!! banyak kan keje kitorang tertangguh... kekadang, bukan tetrangguh sebab kitorang, tapi tertangguh sebab orang LAIN.... huh... gerammmm... cam ni la nasib bile jadi kuli... huhuu... pasrah n redha je la... jangan lupe, IKHLAS kan hati... tu yang PENTING!!!

hati n kepala otak kacau bilau...


sambil membebel, aku sibuk gak gunting-gunting kertas... gunting wording yang aku print tadi... konon nak hias CBC aku yang makin hari makin suram nih... akibat dari kepala aku yang xberapa nak betul hari ni, aku dah print wording tu atas kertas warna kuning... n dinding yang aku plan nk tampal wording tu jugak adalah bercat warna kuning.... bijak tak aku???

pandai sungguh anak pakcik halpi ni...


banyak tul keje aku wat kan... hahaha... keje yang xsepatutnye pon ade... kahkahkah... jiwa xtenang doohhh... huhuhu.... penat gak membebel sambil menaip ni kan... sebab aku rase cam menaip menggunakan typewriter je bile menap dkt keyboard ni??? ade kah salah aku sebab menaip dengan bersungguh2 sangat atau salah keyboard ni sebab tak freindly user... waahhhh, gitu ye... pandai carik salah orang lain... wakakaka...

keyboard ini sangat unik....


penat da menaip... dengar lagu berdua bersatu kat hotfm... tetibe rasa rindu sesangat kat seseorang... wakakaka... mode jiwang mariiii... larriikkkkk, sebelum bertambah parah... hahaha... di harap beliau 'baik-baik sayang' oke... fullstop.

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...