Jumaat, 30 September 2011

:: serabut sehhh ::

hhhmmmm... serabut sangat hari ni... macam2 berlegar-legar dalam kepala hotak.... xpe2, try utk 'cool' kan diri, tenangkan hati, lapangkan dada, dan positif dalam setiap tindakan... insyaAllah, semuanya akan dipermudahkan...


senyum dan jangan kerut2kan muka... nanti cepat tua... heeee.... :)


need miracle... wing3x... (sambil minum F&N grape, duduk di kaunter dan makan mamee monster)... huhuhu...


nak lapang sangat kan, memang lapang sangat la sekarang.... padahal sebenarnye banyak sangat kerja yang tertangguh tanpa sengaja.... knape tanpa sengaja???? sebab bukan aku yang saja2 tangguh, semuanye adelah kerana kerenah manusia yang sentiasa menunding jari ke arah orang lain dan tanpa diorang sedari 3 lagi jari menunding kepada diri diorang sendiri....


eh, panjang lebar plak aku membebel ek... sedap gak mamee ni... sangat rangupppp... krup krap krup krap, duk makan depan kaunter... aku peduli ape, janji aku bahagiaa.... budak-budak ni semua duk jeling aku, jeles la tuuu... kahkahkah... jahatnye aku hari ni... istighfar kejap.... heee


kepade sesape yang rasa serabut sekarang ni, 1 je aku pesan... tenangkan diri, lapangkan dada dan sentiasa postif dalam apa jua tindakan dan masalah yang melanda... cewaaahhh... pandai pesan kat orang lak sekarang ni ek... wakakaka...


xpe2, pesanan tuk diri aku jugak... ingat mengingati tu kn amalan baik... heee... xslhkn.... daaaa, aku nak blah dah.... byeee... tata... titu...........

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...