Sabtu, 1 Oktober 2011

anniversary yang ke-2

anniversary yang ke-2???


untuk sape??? :) 01 oktober 2009 - 01 oktober 2011 genap 2 tahun keje kat CBC IGAN (Community Broadband Center)... serba sedikit tentang CBC....


Pusat Jalur Lebar Komuniti merupakan sebuah program yang dianjurkan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia dengan kerjasama TM Bhd dan MSD Digital Intelligence. Ia bertujuan untuk merapatkan jurang digital dalam kalangan komuniti setempat. Sebanyak 12 Pusat Jalur Lebar Komuniti rintis untuk Fasa Rintis, 73 pusat untuk Fasa 1, 52 pusat untuk Fasa 2 dan 31 pusat untuk Fasa Felda telah diwujudkan di seluruh Malaysia bagi mendekatkan masyarakat kepada penggunaan komputer dan aplikasi ilmu ICT dalam kehidupan seharian mereka.


Nak tau banyak lagi pasal CBC???
boleh klik lini INI.


banyak dugaan, cabaran, kenangan manis dan pahit sepanjang bekerja kat sini... ye la, CBC ni boleh la dikatakan tempat kerja pertama aku lepas graduate... tapi, ape2pun aku anggap semua benda tu lumrah dalam bekerja n kehidupan.... keje n hidup mana yang xde cabaran kan??? so, just take it positive.... hehehe... (positif betul aku sejak 2 menjak ni)... kahkahkah....


nak share pic la pulak hari ni... rasa post2 aku sejak kebelakangan ni xde pic pon kan... jom review pic tmpt keja aku.... sebagai hadiah anniversary... hahaha..


..

cam serabut je kan... huhuhu... sekarang mode tuk mengikhlaskan diri n hati tuk buat 1MTRIS... insyaAllah, akan dimulakan dalam masa terdekat... YAKIN BOLEH!!!... ^_^




Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...