Khamis, 13 Oktober 2011

Duhai hati...



Assalamaualaikum semua...


selamat hari khamis... semoga semuanya ceria dan bersemangat pagi ni... kat luar cuaca mendung je... sejuk... time2 cam ni mula la hati ni rasa sayu dan sebak je bila teringat kenangan lama... ape kenangan tu, tak perlu la aku cite kan, kan... :)




terus tabah n sabar duhai hati...
kebahagiaan pasti akan jadi milik kau jua suatu hari nanti...
insyaAllah...
Amin...

2 ulasan :

Qaseh Qistina berkata...

betol..sedih kn bila teringat kenangan2 lama.kadang tu sampai leh nangis..tp apa boleh buat, sume sudah suratan..

sama2 lah kita tabah hadapi semua ni...insyaAllah..pasti ada sinar utk kita...=)

miss atie berkata...

yup, mudah2an ade sinar bahagia tuk kita... amin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...