Rabu, 12 Oktober 2011

D = Degil???

Assalamualaikum semua... (nada penuh sopan-santun)


Baru berpeluang tuk mengadap papan pemuka... agak busy dari pagi tadi... lepas ni harap-harap pak cik tenet x di serang sakit semput dan boleh menemani aku berjalan-jalan ke rumah jiran-jiran plak...


Betul ke D = Degil???


ia, perkataan 'Degil' bermula daripada huruf 'D'...


tapi, betul ke huruf 'D' pada nama sesorang akan mempengaruhi karakter seseorang tu???


Bukan ape, nama aku ade huruf 'D' tau... so, kawan aku cakap patut la aku ni degil... sebab dalam nama aku tu ade huruf 'D'... mula-mula rasa cam x kisah... ingatkan die saje je cakap...


Tapi, bile die da ulang banyak kali... aku mula terfikir... betul ke???


korang rase??? betul ke huruf 'D' pada nama seseorang tu akan mempengaruhi karakter orang tu???


p/s: kalo betul, nanti nak letak nama anak xleh la nak letak yang ade huruf 'D'... huhuhuhu...


2 ulasan :

----- ----- berkata...

intahla...:)

sekamar rindu berkata...

hehehe..biasalah..kadang2 laju dan kadang2 slow..

* folo ur blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...