Isnin, 31 Oktober 2011

Pengumuman Penting!!!



Aku dah fikir baik-baik, teliti dan terperinci dari segenap sudut.... Akhirnya, aku membuat keputusan untuk menukar penggunaan 'aku' dalam blog ni kepada penggunaan nama aku sendiri 'atie'...

kepada sesiapa yang baca entri atie sebelum ni yang menggunakan ganti nama 'aku' mohon maaf sekiranya ia agak kasar.

ade sebarang bantahan??? :)

entri ini akan melekat sehingga 31 oktober 2011, Harap maklum....
Peace no war...


1 ulasan :

BiQa HatmiN berkata...

xde hal la..aku pun guna aku dalam blog.. sebab lebih selesa.. tapi kalau ada yang tak berkenan sorry jugak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...