Isnin, 14 November 2011

Bali, Malaysia




Baru balik lunch terus ngadap papan pemuka... korang semua da lunch?? Sekarang ni atie berada di Bali tau... tapi AWAS!!!... hehe... bukan Bali kat Indonesia tu.. tapi Bali, Malaysia... Dekat Malaysia pun ada tempat nama bali ek???


opsss... jangan sesekali salah sangka... atie sekarang berada di Balingian... Balingian, salah 1 daerah di kawasan Mukah Sarawak. Orang-orang kat cni majoriti semua berbangsa melanau... termasuk la atie... atiepon berbangsa melanau... :)


Tak de ape sangat pon datang cni... datang jumpa kawan-kawan atie, vee dan zura... so, dah alang-alang jumpa diorang, ape lagi kan... makan la... hari ni kitorang makan nasi goreng udang... menu ni memang popular kat balingian nih...




nasi goreng udang... yummyy!!!


Kalau datang balingian, tak makan nasi goreng udang, lawatan korang tak kan bermakna... cewaahhh... hehe... adiosss... jemput menjamu mata ye...


tq, sudi bace... :)


2 ulasan :

CIK MAY berkata...

nnt klu cik may dtg sane,blh la bwk Cik may g mkn tpt sedap2..;)

Asyikin berkata...

owh, baru tahu ada tempat nama tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...