Jumaat, 25 November 2011

Penghujung November





Tak terasa lansungkan, sekarang kite dah sampai ke penghujung November... kejap je masa berlalu... Disember menjelma dalam beberapa hari je lagi... fuhhhh... lusa kite semua dah sambut awal muharam pulak... tahun baru bagi tahun hijrah... alhamdulillah... ape agaknye azam baru tahun ni ek?? :)


Keje dalam minggu ni agak banyak tekanan bagi atie.. banyak problem kat ofis... masalah internet, masalah sistem, masalah komputer... semua nye bermasalah... huhu


dengan KPI yang tak tercapai lagi ni.. tolak cuti umum 2 hari, tinggal 3 hari jek tuk habiskan kelas untuk sekolah rendah dan kelas dewasa.. sempat ke tak ni??


aiyoyo... harap sangat-sangat masalah ni dapat diselesaikan secepat mungkin dan kelas dapat dijalankan macam biase... atie akan usahakan esok... insyaAllah...


Uhuk, sedih dalam masa yang sama, orang lain dah syiok cuti esok atie masih lagi keje.. hari ahad baru dapat cuti... kerja dalam tekanan, macam ni la... asyik fikir nak cuti je kan... hehe


tarik nafas.... hembus... tarik nafas... hembus...


hehe... bagi rilek sikit kan... buat keje pon, insyaAllah semua akan menjadi...


akhir sekali, Ya Allah, berkatilah ape yang sedang kami usahakan, dan permudahkanlah segalanya... Amin...


2 ulasan :

yura berkata...

sabar ye atie..insyallah mesti boleh.. alhamdulillah pjk zura dah capai KPI setelh dari bulan 9 x org join..... bulan ni br ader..bulan dpn xth la...tp name lum boleh masuk system

♥ nanurinos ♥ berkata...

makin stressssss ngn keja kite nih =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...