Isnin, 5 Disember 2011

Cuma aku..





Layan di pagi isnin... hehe.. comel je lagu ni...






Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu, aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang
Apa kata kamu, mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tahu

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang


5 ulasan :

Selendang Merah berkata...

hehe..memang layan lah lagu nie...:D

Kancil 8349 berkata...

ndak penah dengar...ndak apa lepas nie saya akan dengar puas2

LaLa berkata...

best kan :)
btw, lala tag kamu...

http://fazieyla.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-ohseemm-by-fatimah.html

join k =D

yura berkata...

baru nak wat atie dah post dlu hehehe..... cume aku n atie je y cari lagu ni tengah2 mlm bute hehe

Mia Meymi berkata...

dh dgar lagu ni smlm.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...