Rabu, 28 Disember 2011

Tido + bantal




Pagi, semoga hari ni membawa seribu keberkatan buat kita semua... entri pukul 5:10 minit pagi dengan tajuk 'tido + bantal'... gara-gara mata dah tak leh nak lelap...


comel je baby ni tido kan?? eh, ade ke baby yang tak comel??? tak penah jumpe lg... kekeke


1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.



3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.



4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.



5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


6) Tidak punya bantal

ciannye... gi le kedai beli satu.. kekekeke...


so, agak-agak korang jenis tido yang macam mane??? nilai-nilaikan sendiri... hehe


sumber: 1001 rahsia hati


1 ulasan :

Young Girl Dream's berkata...

betul tu atie . sy tido dgn mengguna kan byk bantal . maka nya sy kurang keyakinan diri . hehee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...