Rabu, 7 Disember 2011

Ujian personaliti - Siri 1





hai korang.. sekali lagi atie menjelma.. harap korang tak kisah dan sudi melayan.. hehe... atie lupe nak tanye tadi..


ade sape-sape pernah lalui tak ujian personaliti untuk cikgu/pensyarah MARA ni tak??

ade tips tak??

soalan die macam mane??

lebih kurang cam soalan insak KPLI tu ke??


tetibe atie blur... huhu.. yang atie sure soalan die berbentuk objektif.. ujian tu dalam 45 minit, biase kalo 45 min nih, mesti soalan die antara 100 hingga 300 soalan kan??


agaknye macam mane la soalannye ek?? sape-sape tau plzz share ngan atie ok.. nanti tak la terkejut beruk kan tengok soalan... at least ade preparation.. hehe...


p/s: sharing is caring ^_^




3 ulasan :

yura berkata...

xpenah amik ujian 2 tp kalo ms nak wat pndidikn dl penah la jawab..soalan mmg byk pas2 salan ulang2..sumenye tentg pendapt kite tau..kdg2 wat kite keliru..so hati2

Cik Seri Omel berkata...

pernah amek soklan personaliti time ujian kecenderungan kemasukan ke mrsm (ukkm), senang sangat, 100 soklan dlm mase 50min je, mcm pejam mata klik-2 je, haha

miss atie berkata...

thanks tuk pndpt tu... hehe.. sape2 ade lagi tips?? huhuhu... bntuk soalan die cm ne ke... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...