Selasa, 10 Januari 2012

Ezani : Juara Master Chef 1 Malaysia...





Alhamdulillah, ade gak masa tuk mengarut kat papan pemuka ni... hehe... sape suke tengok master chef???


hehe... atie salah sorang orang yang memang mengikuti perkembangan master chef ni, tapi bukan dari mula-mula la... dah separuh jalan baru tengok... hehehe... pape pun suke tengok gelagat diorang memasak...


ahad lepas, kul 9 malam, final Master Chef Malaysia yang pertama... dannnn, juaranya sape tak tau kan... Ezani la... hehehe... semua orang da tau, atie baru nak wat entri ni hari ni... wakakaka... lembab macam siput betul.. hehehe...


penat n busy ckit kan 2, 3 hari ni... huhuhu... so secara tak lansung entri pon semua ketinggalan zaman... hehe.. ok, atie chow dulu ea... ekceli xberapa sihat pon ni... sakit peyooottt... bye~~~

1 ulasan :

PeRmAtA bIrU berkata...

saya pon ada menonton masterchef gak... tapi hari tu jer 3 kali... hukhukhuk... best sangat tengok diorang masak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...