Khamis, 5 Januari 2012

Final Master Chef Malaysia...





salam sejahtera... ^_^.. harap-harap semuanya hepi n sihat ye hari ni...


ni, atie nak tanye.. bile ek Final Master Chef Malaysia?? Malam ni ke?? harap-harap tak terlepas... entah kenape sejak 2 menjak ni suke sangat tengok Master Chef ni... huhuhu... sampai ke episod semalam daripada 4 peserta nampak gaya nye ezani dan wahidan je lagi yang tinggal untuk menentukan siape juara Master Chef Malaysia...


kalo atie masuk Master Chef ni agak-agak nangis kot sambil masak... sebab terkejar2 tak cukup masa... ntah2 masakan terlebih garam ke ape kan, ye la nak cepat sebab kejar mase... huhuhu...


tak pe la, tak jadi Master Chef Malaysia, jadi Master Chef kat dapur sendiri pun ok kan???


sape2 ade info bile Final Master Chef ni plzz inform k... tak nak r nanti terlepas... huhuhu... thanks...



4 ulasan :

SweetyVeebuSh berkata...

ari ahad ni cik aty

CIK MAY berkata...

rasenye 8hb..ala..astro kan repeat byk kali..pe nak riso..;)

HAFIZAL berkata...

agak2 sape juara yerk.

miss atie berkata...

ezani kot... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...