Khamis, 24 Mei 2012

Blog atie da ade CCTV...

 

Masuk keje sebelah petang ni dah rase cam lembik ckit... mata ngantuk jee... tambah-tambah atie puasa hari ni... cuaca kat luar sangat panas, memang musim panas sekarang ni...

Dalam otak ni dah terfikirkan menu untuk berbuka petang nanti... hehehe... tak boleh blahkan, baru kul 2:30 dah ingat waktu berbuka... hadoooiii... kalo tengok gambar makanan sekarang ni kompem meleleh je air liur... wakakaka ey ey...

ok, tukar topik lak... meh, atie nak tunjuk ckit.... tengok tu... kat penjuru sebelah atas, atie dah mark ngan kotak merah... nampak tak??? 





hhaaaaaa, belog buruk atie ni dah ade CCTV... fuiyoooo... comel tak?? hehehe... So, kepada stalker-stalker (eh, ade ke?) blog atie ni, hati-hati k... Atie da pasang CCTV, so jangan sesekali cube untuk mencurik / menggunakan sebarang penulisan atie kat dalam ni untuk mereka-reka cerita yang tak betul... hehee...

Atie kreditkan tutorial tu kat cni yeaa... tq sis Lyssa Faizureen... korang pun boleh jugak kalo nak letakkan CCTV kat belog korang....

haishh, sejak 2 menjak atie da tukar layout blog ni ke layout yang baru kan, asyik lupe je nak letak tajuk entri... huhuhu... ape la nasibb... da last2, baru teringat... nasib baik teringat kan?? kalo x, xde tajuk entri le gamaknye... ^_*

ok, atie chow dulu... nak sambung fikir menu untuk berbuka petang nanti... lalalalaaaa... ^_^


2 ulasan :

Mrs Lurve berkata...

hehehe...comel.

ida berkata...

dh mcm dlm PJK lak..ade cctv..hehe// cute..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...