Isnin, 28 Mei 2012

MasterChef Selebriti Malaysia...

 


Korang tengok tak rancangan MasterChef Selebriti Malaysia kat Astro Ria?? Baru je mula hari rabu lepas kan... n sekarang tengah menaip entri ni pon atie tengah tengok MasterChef, diorang ade tugasan kumpulan...

Setiap selebriti yang menyertai MasterChef ni mewakili 1 badan / pertubuhan kan... kalo tak silap wang kemenangan akan disalurkan kepada badan / agensi yang diorang dah pilih...

Atie memang suke tengok rancangan masakan... Masterchef yang first season dulu pon atie memang sentiasa mengikuti setiap episod... hehehe...

Pandangan pertama atie tentang MasterChef selebriti ni bile tengok first episod hari tu adelah, sedikit, eermmm tak tau nak cakap ape, pelik, lawak atau ape... sebabnye, ye kite tau diorang adelah selebriti... terutama bagi peserta perempuan, tak leh ke kemaskan sedikit rambut diorang, maksud atie ikatkan ke atau sepitkan ke.. huhuu... ni semua mengurai je rambutnye...

Sebabnye kan, Chef kan, biase nya mesti la kene kemas n bersih.. so, dengan rambut yang mengurai tu mesti ade kemungkinan rambut tu akan gugur n masuk dalam makanan yang diorang sajikan... haha..

Tapi xpe, kite tengok dan layan kan aje... huhuhu... Selamat menonton!

p/s: Cabaran kumpulan, masak daging dan telur unta... fuyyoooo...


2 ulasan :

sis92 berkata...

titeww tak tengok pong :D

Mrs Lurve berkata...

xsmpt tgk ari2, xde pulak astro wat siaran ulangan, suka jgk rancangan masakan nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...