Selasa, 9 Oktober 2012

Impian Mampu - Abg Stalker

 
 

Impian atie adalah:

1. Keja tetap
2. Kehidupan yang terjamin (taklah kaya sangat, tapi cukuplah semua keperluan dan kehendak dapat dipenuhi, kalo lebih tu, alhamdulillah la kan.. hehe)

Tag (atie ambik 3 orang yang terkini komen kat belog buruk atie nih):


3 ulasan :

Abg Stalker berkata...

tqvm :)25thn?ok bole geng,tp sy tua setahun.

cikmanggis berkata...

alamak ada kerja sekolah ke?makcik dah tinggal sekolah menengah 43 tahun..dah tak pandai nak buat kerja sekolah hehe...

makcik manggis hanya inginkan kesihatan yang baik...tiada apa lagi yang makcik impikan...nanti jika ada kelapangan Makcik sudahkan kerja ni ya..t.q atie:)

sue perbs.. berkata...

moge impian trcapai.. impian sy emmm.. nk kawen dn ada anak yg cute n soleh.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...