Rabu, 17 April 2013

Bila dapur panas, watak lain jadi jelas.


 

Tak sabar tunggu Master Chef Selebriti musim kedua. Atie memang dari dulu peminat tegar rancangan Master Chef ni. Kadang-kadang suka tengok gelagat para peserta je yang lebih.

Ini antara peserta Master Chef Selebriti musim kedua. Macam gempak je kan. Tu yang buat makin tak sabar nak tengok tu. hehe


Paling tak sabar nak tengok Pak nil, Yassin, Enot, Syanie... Konfem Gempak.

Jangan lupa temu janji kita di dapur Master Chef Selebriti ke 2:

Hari sabtu (20 April 2013), 9 malam di Astro Ria & Mustika HD ** macam di taja lak pulak kan**

p/s: Semoga tunang atie yang tengah sakit kepala tu cepat-cepat sihat. Love u. *korang yang nak muntah hijau tu, sila jangan muntah kat sini ye.. hehe*
 

6 ulasan :

Mysara Ab Rahman berkata...

tu la..xsabar nk tgok..hee

cik atie berkata...

konfem meletop nanti.. :)

RynaHakimi berkata...

Akak pun minat masterchef ni..paling tak leh blah che ta ngn zain tu la.mesti romantik manjang..drama je lebih

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam atie...terima kasih brkunjung ke blog k.atie ya.Senama lak kita ya :D

Ena's Palace berkata...

hamboi bersemangat sungguh cik atie kite ni yer..

salam dik...tq coz sudi follow blog akak...ni akk balas kunjungan awk..then follow too...

:)

cik atie berkata...

bersemangat tu wajib kak... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...