Ahad, 26 Mei 2013

Coklat moist, serius sedap!


Cuti Hari Wesak yang lepas atie sempat la berkungfu kat dapur. Dah lama tak buat kek sebenarnya, tapi tercapai jugak akhirnya.

Resepi kek coklat moist ni memang kegemaran atie. Sejak dah dapat resepi ni, memang dah takde rasa nak carik resepi lain kalo untuk kek coklat moist ni. Memang sangat-sangat moist. Famili atie pun mengakui. Ceh.. Korang pun mesti ade resepi kegemaran masing-masing kan?


Tengok, moist kan? Tak letak topping lagi tapi dah separuh habis.



2 bekas ni je yang sempat letak topping. Topping pun atie guna resepi mudah je, tapi sedap.

Alhamdulillah, cukup untuk kami sekeluarga. Banyak sangat membazir pulak kan. 

2 ulasan :

Busyra Bt Takiyudin berkata...

huii. sedap. hehe

RynaHakimi berkata...

weeehuuu..nampak sedap!! uhuk..lapar nak makan kek cekelat la plak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...