Isnin, 16 September 2013

Jeruk mempelam

Assalamualaikum..

Sekarang memang musim mempelam kat tempat atie. Tengok dekat fb ramai yang upload gambar jeruk mempelam.. Ape lagi, air liur pun meleleh je ka tengok kan.. Hihi..

So, hari sabtu atie ngan kakak dan abg ipar pon pergi ke kebun semata-mata nak petik buah mempelam. Pokok dia tinggi, so sikit je la dapat petik. Dapat la dalam belas biji macam tu. Tu pun abg ipar atie terpaksa panjat.. Hihi..

Tapi yang atie buat kan jeruk ni 5 biji je. Sebab tangan atie dah melecet duk potong buah mempelam ni.. Hihi.. Lagi pun tak elok makan jeruk ni banyak-banyak kan.. So, kita bua sikit je la kan..



posted from Bloggeroid

1 ulasan :

Ayu Zan berkata...

ayu balik kg weekend pun makan pelam.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...