Khamis, 12 September 2013

Nak kempen simpan si hijau sangat kannn

Assalamualaikum...

Mentang-mentang sekarang ni atie dan azril tengah jalankan kempen simpan si hijau kan...

Petang tadi lepas balik keja, atie singgah kedai kejap beli paste laksa sarawak.. Memandangkan atie memang dah takde duit kecik, atie bayar la dengan duit not RM50. Sekali makcik tu tukar 4 keping hokey si hijau..

Apa bole buat, dah janji nak simpan si hijau kan. Balik rumah masukkan si hijau dalam tabung *sambil mata ke atas* haha... Macam tak ikhlas je kan... Mwahaha.. In sha Allah ikhlas...




Kesimpulannya, hari ni dah berjaya simpan RM20... Nak seronok ke tidak tu? Kikiki...

* pasti ada hikmah / faedah / kegunaan pada masa hadapan.. Jom menabung...

posted from Bloggeroid

2 ulasan :

Ayu Zan berkata...

seronok gak mcm tu atie...

cik atie berkata...

hihi.. tu la, simpan sikit2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...