Rabu, 22 Januari 2014

Bunga tangan mutiara

 

Tiba-tiba berangan dan berimpian nak diy bungan tangan mutiara untuk majlis atie nanti. Maybe nak pakai time nikah. Nampak cantik dan eksklusif sangat.



 Gambar dari en google



Dah cakat kat Azril, n suruh dia buat. Dia cakap dia akan buat. Ye ke ni?? hahaha.. Macam tak percaya je. Bukan apa, bila atie tengok tutorial dia yang kena gentel dawai tu atie takut atie xboleh nak buat. Bukan sikit nak kena gentel ok.. Tapi, nak pulak berangan nak pakai bunga tangan macam ni kan.. hihi.. Dan, kat sini susah ok nak dapatkan pearl dan manik-manik tu.


Ataupun, atie akan suruh Azril beli pearl tu semua kat sana, dan bawak time dia datang ke sini nanti. Ok, kita tengok dulu macam mana. 

Nak rujuk tutorial, boleh KLIK SINI.

Opsss, atie baru apply cuti, harap-harap approve. Dalam plan nak booked pelamin, baju dsbnya..

4 ulasan :

Mira Adzlia berkata...

mmg cntik kan..tp aritu kawen, xbkesempatan nk diy...nk order pun malas jugak..hihi..

azizah :) berkata...

nak kawen yer... cantik pearl camni.. mmg skrg headbouquet camni kan..
DiY la yunk kalau berpeluang :)

cik atie berkata...

Aha.. ade gak yg ambik tempahan kn.. tp dengar2 rate harga di around 100 - 150...

cik atie berkata...

In sha Allah jijah... Plan nak diy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...