Rabu, 26 Oktober 2011

26 Okt 2009 - 26 Okt 2011




2 tahun sudah berlalu....





hari ni, 26 Oktober 2011 ulang tahun ke 2 convocation day aku... haha... sekarang kan memang musim org konvo... duk tengok gambar yang kawan-kawan upload kat facebook... teringat hari aku konvo dulu, hari ni la.. genap 2 tahun sudah...


sape yang xhepi kan, bile dah konvo... rasa semua penat lelah dan pengorbanan masa belajar tu berbaloi sangat2... kalo bagi aku, yang pengorbanan yang paling aku xleh lupe adelah sebab kena berjauhan ngan famili aku la....


time tu kawan-kawan jela jadi keluarga aku... nasib baik semua kawan-kawan aku sangat baik... rindu diorang...


p/s: entri aku da semakin merepek... ape2 pon, aku just nak update tarikh ulang tahun aku dapat segulung ijazah... tu je... abaikan bebelan aku yang lain tuh... heee


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...