Sabtu, 8 Oktober 2011

Segmen hujung minggu: Jom Jalan-jalan


Selamat hari sabtu semua...

Hari minggu, hari untuk meluangkan masa dengan famili kan... so, ape lagi... Jom jalan-jalan....





tapi aku jalan-jalan di alam maya je la... sebab hari ni pon masih keja... esok pon keja... ;)


bagi sape-sape yang xberpeluang nak jalan ke tempat2 menarik hujung minggu ni, di sebabkan macam-macam perkara dan masalah ke kan, jom join segmen ni...


Jom jalan-jalan...


9 ulasan :

PCL berkata...

jalan2 sini..cantik umah, tp xde org. keja ek !

miss atie berkata...

td da singgah umah PCL gak, xsempat nak tinggalkan jejak... pakcik tenet sakit semput hr ni... a'a, keje...

Cik Purple Pinkypuff berkata...

jalan2 kesini sambil makan lolipop.. :)
jom la jenjalan kat blog cp pulak..:D
http://littlequeenstory.blogspot.com/2011/10/segmen-hujung-minggu-jom-jalan-jalan.html

Fara berkata...

dtg sini dr segmen yg sama..salam kenal..
http://farzly.blogspot.com/2011/10/segmen-hujung-minggu-jom-jalan-jalan.html..
follow u..follow me back oke..

miss atie berkata...

thanks cik purple dan fara sudi singgah... salam kenal... ;)

c genk bah ne berkata...

terima kasih sayang!!!!
sudi join segmen genk ne.. ^^


Entri terbaik genk,jom usha!!
MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

c genk bah ne berkata...

terima kasih sayang!!!!
sudi join segmen genk ne.. ^^


Entri terbaik genk,jom usha!!
MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

MerLe berkata...

hi~ datang dari segmen sama... nak jalan2 byk kije... jln2 kat sini je la..hehe

miss atie berkata...

hehe.. nnt kite jln2 blk kat blog awk ek... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...