Sabtu, 3 Disember 2011

Segmen : Kartun kesukaan saya




Masa tuk join segmen Era.. Thanks Era, jemput atie...




Nak tau kartun ape yang paling atie suke?? Atie suke sangat tengok DORAEMON... hehe... (ang...ang...ang...)


Kenape??


sebab doraemon ni kan ade macam-macam alat yang die selalu gunakan tuk bantu Nobita.. Dalam banyak-banyak alat tu, atie sangat mengimpikan alat doraemon 'pintu ajaib'... haha... alat-alat lain xde pon xpe... tapi atie nak sangat-sangat 'pintu ajaib' tu...


dengan pintu ajaib tu kan, sekejap je kite leh pergi mane kite suke... xyah penat jalan-jalan, naik kete ke, naik kapal laut ke atau naik kapal terbang... boleh pergi melancong ke mane-mane dalam sekelip mata...


kalau lah atie ade 'pintu ajaib'.... mesti atie da sampai London, Paris...... (terus berangan)... hehe


ok, segmen ni akan tamat pada 17 Disember ok... jom ramai-ramai meriahkan segmen era ni...


4 ulasan :

Gen2Merah berkata...

wahhhh, katun faveret saya jugak tu... kalau saya lak suka dengan helikopter kecik yang lekat kat kepala tu.. boleh terbang ke mana2 saja.. ehehe

era kecik berkata...

hehehe.. ramai betul yang minat kartun doraemon tu.. ('',)..

# thanks sudik join segmen era ^^

cik najiha berkata...

saiya suka spangebob ! :)

doraemon pun oke jugak hehe.

jom singgah sini : http://saiyapunyastory.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html

Nisa Greennnpanda berkata...

salam n hye~!!

owh, suke doraemon eh? mmg rmi yg suke kartun nie kn? hehe...

http://greennnpanda88.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...