Isnin, 2 September 2013

Karipap-karipap cinta



Nama bukan main lagi.. Haha.. Karipap ni atie buat hari sabtu yang lepas. Saja buat tuk makan-makan. Kebetulan kakak atie balik. So, meriah la sikit.

Karipap ni inti da sedap ( wah, masuk bakul angkat sendiri lagi ).. Hihi.. Atie buatkan inti kentang dan daging.

Yang part kulit tu ade fail sikit. Huhu.. Nanti kena improve. Rasa dah ikut sebijik macam resepi. Resepi dari tenet je pon. Kulit die jadi tebal. Atie tak suka karipap dengan kulit yang tebal. Dah canai senipis mungkin, bila angkat die kecut balik. Frust sikit la kat situ.. Huhu..

Nasib baik anak sedara atie yang ramai tu ade tuk habiskan. Hihi.. Walaupon kulit tebal, inti tetap mantap.. Wah3x..

Sape-sape ade resepi tuk kulit karipap yang best jom share ngan atie...

3 ulasan :

Ayu Zan berkata...

ayu pun xreti.. biasa mak yg canai.hehe

cik atie berkata...

@Ayu Zan

hihi... sm la kite...

Knor berkata...

gemok2 karipap penuh dgn inti ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...