Jumaat, 3 Januari 2014

Kek span pandan yang memang gebu giler

Assalamualaikum....




Kek span pandan merupakan antara kek yang atie paling suka makan dan buat. Sebab ianya sangat mudah nak membuat, dan sangat sedap bila di makan. Tambah-tambah macam sekarang ni kan, musim hujan... Makan panas-panas masa baru keluar dari oven, separuh kek boleh habis kot.. hihi... Biasanya kalo sebijik kek ni, famili atie boleh habiskan tak sampai 10 minit kalo makan time panas... hihi.. over tau...

Untuk resepi pulak, atie memang dah ada resepi pilihan.. Setiap kali buat kek span mesti akan gunakan resepi yang sama.. sebab memang sedap dan berbaloi dan gerenti jadi punye la...

Nak resepi sila KLIK SINI.. Cuma kalo ikut resepi tu atie hiaskan / campur sikit dengan perisa coklat. Yang atie buat kat atas tu perisa pandan semata-mata. Tapi adunan  masih adunan yang sama...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...