Ahad, 26 Januari 2014

Tupperware, memang berbaloi..

Assalamualaikum...

Selamat berhujung minggu bagi yang bercuti...



Tengok la member kad tupperware atie yang dah bengkang-bengkok.. Huhu, semua di sebabkan atie terkunci kat dalam bilik. Nak tak nak, atie terpaksa korbankan member kad tupperware ni untuk mengumpil tombol pintu tu.. huhuhu... Tiba-tiba tombol pintu tu jem dari dalam. Menjerit-jerit panggil mak dan ayah atie.. hihi.. 

Walaupun kad dah tak cantik, yang paling penting member ID tu masih valid ya. Pada sesiapa yang berminat dengan barangan tupperware pada harga yang sangat berbaloi, cepat-cepat email atie, (atie.halpi@gmail.com). Barang akan di pos terus ke depan pintu rumah korang.

Sebenarnya, ramai yang cakap barangan tupperware mahal. Ya, atie mengakui barangan tupperware memang mahal. Tapi sebenarnya ia sangat berbaloi. Memang tahan walau dah guna bertahun-tahun.

Berminat nak jadi member tupperware? Pun boleh email atie ya. Pendaftaran ahli RM70 sahaja. Untuk keterangan lanjut tentang kelebihan menjadi ahli tupperware, terus email atie ya.. Bagi yang minat berbisnes, in sha Allah boleh jadikan side income. ^_^

Sempena CNY ni, ada banyak prmotion barangan tupperware. Kat bawah ni antara yang atie minat sangat. Cantik, dan yang penting barangan tupperware ni memang sangat kedap udara. Tak macam sesetengah tupperware yang kita beli kat kedai biasa..

Email atie tau: atie.halpi@gmail.com untuk sebarang pertanyaan.



7 ulasan :

Linda berkata...

Wahh cantiknya design CNY ni ;)

ayuzan berkata...

lawa btl design dia

cik atie berkata...

Cantik kan.. atie pun berkenan...

cik atie berkata...

Hihi.. memang lawa ayu... ;)

MulutPayau berkata...

Akak pun peminat t/ware jugak...
Mahal sikit tak pe...tapi berbaloi..

cik atie berkata...

Betul tu kak.. memang berbaloi...

Siti Asiah berkata...

Asiah pun sama, sdang berjinak2 ngan tuppaware...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...